TokioHotel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Inappropriate[16+]

2 plaatsers

Ga naar beneden

Inappropriate[16+] Empty Inappropriate[16+]

Bericht van Floodlight ma aug 24, 2009 9:51 pm

Once upon a time…

“Lukt het liedjes schrijven?” Ik kijk op van mijn kladblok, naar een geamuseerde Tom. Ik krab even in mijn haar, leg mijn pen neer en kijk naar mijn krabbels. “Nou, ik denk dat ik een sprookje heb geschreven in plats van een liedje.” Tom grinnikt zacht en slaat een dread uit zijn gezicht. “Laat maar horen.” Hij laat zich op de stoel tegenover me vallen en kijkt me aandachtig aan. Ik knik even en vouw dan de propjes weer open. “Oké, sprookje 1.” mompel ik en strijk het blad glad. “Niet lachen.” Tom legt zijn vinger op zijn mond en kijkt toe, met pretlichtjes in zijn ogen. “Er waren eens, heel erg lang geleden in een paddenstoel in het Berlijnse bos, 4 kabouters. De eerste had zwart haar dat altijd recht op zijn hoofd stond en een dikke, zwarte snor. De tweede had bruinblonde dreads en een pluizige, bruine baard die tot op zijn tenen kwam. De derde had korte, blonde stekels en altijd een puntmuts op. Hij had geen baard of snor, maar wel blonde bakkebaarden. De vierde had lang, bruin haar en een lange, bruine sik. Alle vier droegen ze hetzelfde rood en blauwe pakje met de zwarte gympen. Ze hadden een band. Tokio Paddenstoel.” Tom kijkt me even serieus aan, zijn onderlip begint te trillen en dan valt hij van zijn stoel. Hij begint te schaterlachen. Ik kijk even naar mijn blad. Er staan ook tekeningetjes bij. Ik moet zeggen, het is inderdaad lachwekkend. Toms hand klemt zich om de tafel. Niet veel later komt Tom er weer boven. “Oké, volgende.” hikt hij.

Ik gooi mijn stapel papieren naar hem toe en sta dan recht. “Ik ga even muziek luisteren.” mompel ik snel. Wat haat ik het toch om inspiratieloos te zijn. Dan komt er niets nuttig uit, enkel die melige verhalen over kabouters. Ik kan mijn hoofd wel tegen de muur rammen. We hebben nu al 2 maanden vrij, zodat we aan nummers kunnen werken. Het nieuwe album is in mei beloofd, en we zijn nu al begin december. Mijn kamer is aangenaam warm. Ik gooi een verdwaald kledingstuk in de bak vol wasgoed, een verfrommeld propje in de vuilnisbak. Wat is mijn kamer toch overnetjes. Soms haat ik dat zo, al kan ik niet met rommel leven. Ik doe het raam even open en ga buiten hangen. Het is koud buiten. Mijn warme adem verandert in een wit wolkje en zoekt zich een weg door de lucht. Ik hoor een schaterlach van beneden, overduidelijk van Tom. Ik zucht even, en maak zo weer een wit dampwolkje, en doe het raam dan weer dicht. Mijn kamer lijkt me nu niet meer zo’n leuke plek om te blijven. Veel te netjes. Ik slof mijn kamer weer uit, ga de badkamer even in om mijn haar en make-up na te kijken en loop dan weer naar beneden. Halverwege de trap struikel ik bijna maar ik kan me recht houden. Heelhuids geraak ik in de woonkamer. “Nog niet uitgelezen?” vraag ik en staar naar een lachende Tom. Er druppelen tranen over zijn wangen. Teveel gelachen. Ik loop naar de kast, haal er een zakje gebarbecuede nootjes uit en doe de kast dan weer dicht. “Wil je voor mij een zak chips pakken?” mompelt Tom, nog steeds met zijn neus in mijn papieren. Ik pak snel een zak zout en peper en schuif die over tafel.

“Dit is eigenlijk best wel goed.” lacht hij. “Kaulitz Sprookjes. Zou dat niet verkopen?” Ik trek de papieren uit zijn hand en loop naar de vuilnisbak. “Nee, wacht! Mag ik ze bijhouden?” Ik kijk Tom even aan. “Waarom?” Hij haalt even zijn schouders op en trekt dan een pruillipje. “Nou, vooruit.” mompel ik en duw de papieren in zijn handen. Hij trippelt rond en loopt dan naar boven. Ik kijk hem met opgetrokken ogen na en laat me dan in de zetel vallen. “Zullen we film kijken?” Ik kijk naar een grijnzende Tom. “Mij best.” mompel ik en nestel me in het hoekje. Tom haalt een dvd uit zijn broekzak, ja serieus, en stopt die in de dvd-speler. “Waar gaat die over?” mompel ik. De titel zegt me niets. “Een jongen die homo blijkt te zijn, er niet goed mee overweg kan en wraak wil nemen op de jongen waar hij verliefd op is omdat door hem hij homo is.” Ik zucht. Weer zo’n nutteloze moorden actiefilm. Tom gaat naast me zitten, trapt zijn schoenen uit, gooit zijn pet in de andere zetel, laat zijn bandana wegschieten en schud met zijn hoofd zodat zijn dreads naast zijn gezicht vallen. “Weet je, jij bent echt te ontzettend raar.” lach ik en doe mijn schoenen uit. Het krakende geluid van chips klinkt op naast me. Tom zit breed, met de zak op zijn schoot en propt handen vol chips in zijn mond. Ik pak mijn zakje nootjes. “Klaar?” vraagt hij. Ik knik en kijk naar het beeld terwijl ik een handje vol nootjes mijn mond in laat rollen.

Halverwege de film, midden in de spanning, gaat mijn gsm af. Ik spring enkele meters de lucht in en haal dan mijn gsm uit mijn zak. ‘Kim’ prijkt op het schermpje. Ik storm de keuken in en druk dan op de groene telefoon. “Hey schat.” zeg ik blij, lettend op mijn adem die nog steeds gejaagd mijn longen verlaat. “Hey baby.” hoor ik haar lachen. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. “Waarom bel je?” Ik trek me op het aanrecht en schuif naar achter. Hier zit ik altijd als ik bel met Kim. “Ik wou vragen of ik langs mocht komen. Ik word gek van Axel.” Ik leg mijn hoofd tegen de kast. “Natuurlijk. Neem je mijn trui mee die ik vorige keer vergeten ben? Ik hou van je.” We ronden het gesprek af. Ik keil mijn gsm op tafel en loop de woonkamer weer in. “Wat heb ik gemist?” Ik spring op de bank. Mijn been voelt tegen iets hards. “Je hebt een homoscene gemist.” Ik draai me om. “Ieuw, Tom, is dat wat ik denk dat het is?” Ik zie hem blozen en trek dus snel mijn been weer weg. “Sorry, maar die geluiden alleen al.” Ik pak een paar nootjes en gooi die tegen zijn hoofd. “Oh ja, Kim komt zo meteen.” Tom zucht met een lachende ondertoon en gooit een paar chipjes naar me toe. Die blijven in mijn haar hangen. “Moet je maar niet zo’n springhaar hebben.” lacht Tom en vist ze er weer uit. “Jammie, peper, zout en Billluizen.” Ik por in zijn maag en kap dan mijn zakje nootjes leeg in mijn mond. De bel gaat en vrolijk huppel ik naar de deur. Een lang, smal meisje met lang, blond, krullend haar, groengrijze ogen,volle, glanzende lippen en mooie, vrouwelijke rondingen glimlacht naar me. “Kim.” zucht ik en trek haar tegen me aan. Ik druk mijn lippen op die van haar en sluit mijn ogen. Liefde is soms toch mooi.
Floodlight
Floodlight
Moderator

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Essen

Terug naar boven Ga naar beneden

Inappropriate[16+] Empty Re: Inappropriate[16+]

Bericht van Automatic ma aug 24, 2009 9:54 pm

snel verder hij is leuk Very Happy

Xx
Automatic
Automatic
Beheerster

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Epe of onder Bill's bed

https://tokiohotelfansite.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum