TokioHotel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ideetje voor een storie voor op hier en op quizlet.nl

2 plaatsers

Ga naar beneden

ideetje voor een storie voor op hier en op quizlet.nl Empty ideetje voor een storie voor op hier en op quizlet.nl

Bericht van Automatic wo aug 26, 2009 4:32 pm

ik had dus het idee om iets van een bal te maken voor vampieren en dat daar ook gewoon mensen te laten rondt lopen en dat een van die mens verliefd word op een vampier. Wat vinden jullie ervan. Ik had dit gezien op franse zender als titel dus ik dacht ik maak er een verhaal van. Het voorstukje moet ik nog maken Wink


Orgineel/ of juist niet orgineel
Doen/ of niet doen
Titel: Het bal van vampieren, of weet jij ook nog een leuke titel.
Automatic
Automatic
Beheerster

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Epe of onder Bill's bed

https://tokiohotelfansite.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

ideetje voor een storie voor op hier en op quizlet.nl Empty Re: ideetje voor een storie voor op hier en op quizlet.nl

Bericht van PamxTom wo aug 26, 2009 8:43 pm

leuk doen mag ik dan rolletje king
PamxTom
PamxTom
Admin
Admin

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Lansmeer en in tom ze bed ^^

Terug naar boven Ga naar beneden

ideetje voor een storie voor op hier en op quizlet.nl Empty Het voorstukje die ik even snel gemaakt heb x]

Bericht van Automatic do aug 27, 2009 9:37 am

The Vampire Ball
Het wordt dus een Bal dat elke week wordt gehouden. Het bal trekt veel vampieren maar ook mensen. Die zonder dat ze het weten zich onder de vampieren begeven. Op dit ogenblik komt een meisje binnen. Alle vampieren kijken haar aan en dansen weer verder. Alle vampier en mensen zijn netjes gekleed, de mannen in een pak en de vrouwen in een middeleeuwse jurk die ze zelf ontworpen hebben. Een van de jongens vraagt haar ten dans, ze dansen samen de hele avond tot het gegeven moment dat ze naar huis moet. Ze nemen afscheid en hopen elkaar nog eens te zien. Wat het meisje dus niet weet is dat hij een vampier is. Bij de volgende bal ontmoeten ze elkaar weer. En allebei hebben ze gevoelens voor elkaar. Ze krijgen verkering. Maar wat als zij er achter komt en hij haar voor een keuze stelt voor eeuwig bij hem zijn dat betekend ook vampier worden of bij hem weggaan met de kans dat hij achter haar aan gaat.



ik begin vandaag met deel 1 Very Happy (vandaag is het 27 augustus)
Automatic
Automatic
Beheerster

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Epe of onder Bill's bed

https://tokiohotelfansite.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

ideetje voor een storie voor op hier en op quizlet.nl Empty Re: ideetje voor een storie voor op hier en op quizlet.nl

Bericht van Automatic do aug 27, 2009 10:24 am

Nog 1 ding Bill Of Rom3o

Stemmen:
Bill 1
Rom3o
Automatic
Automatic
Beheerster

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Epe of onder Bill's bed

https://tokiohotelfansite.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

ideetje voor een storie voor op hier en op quizlet.nl Empty Re: ideetje voor een storie voor op hier en op quizlet.nl

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum