TokioHotel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Vampire Ball [Hfd 05]

Ga naar beneden

The Vampire Ball [Hfd 05] Empty The Vampire Ball [Hfd 05]

Bericht van Automatic do aug 27, 2009 12:18 pm

Intro

Het wordt dus een Bal dat elke week wordt gehouden. Het bal trekt veel vampieren maar ook mensen. Die zonder dat ze het weten zich onder de vampieren begeven. Op dit ogenblik komt een meisje binnen. Alle vampieren kijken haar aan en dansen weer verder. Alle vampier en mensen zijn netjes gekleed, de mannen in een pak en de vrouwen in een middeleeuwse jurk die ze zelf ontworpen hebben. Een van de jongens vraagt haar ten dans, ze dansen samen de hele avond tot het gegeven moment dat ze naar huis moet. Ze nemen afscheid en hopen elkaar nog eens te zien. Wat het meisje dus niet weet is dat hij een vampier is. Bij de volgende bal ontmoeten ze elkaar weer. En allebei hebben ze gevoelens voor elkaar. Ze krijgen verkering. Maar wat als zij er achter komt en hij haar voor een keuze stelt voor eeuwig bij hem zijn dat betekend ook vampier worden of bij hem weggaan met de kans dat hij achter haar aan gaat.

Deel 1

Het is een donkere en stormachtige avond. Het is een vrij rustige avond. De balzaal stroomt langzaam aan vol met mensen en vampier. De dansvloer wordt al vrolijk op gedanst. Aan de rand van de dansvloer staan mensen en vampier met elkaar te praten. De barman is bezig met het inschenken van drankjes. Het orkest speelt rustige muziek. Op dit moment loopt er een meisje binnen genaamd Kim. Ze wordt aangekeken door alle mannen in de zaal. Ze bloost. Ze loopt rustig door en alle mannen dansen weer verder. Een van de mannen komt naar haar toegestapt en vraagt haar ten dans. Het is een lange man met zwart haar en bruine ogen, met een piercing in zijn rechter wenkbrauw. Zijn ogen zijn licht opgemaakt wat voor het meisje totaal niet uit maakt.

*Kim POV* De jongen pakt me om me middel vast en we beginnen te dansen. Na een tijdje ben ik moe, hij begeleidt me naar de stoelen en tafeltjes. Hij trekt de stoel een stukje bij de tafel vandaan zodat ik er op kan zitten met mijn veel te grote jurk. Hij schuift hem aan en gaat tegen over me zitten. “Wat is je naam als ik vragen mag” vraagt de jongen. “Kim” zeg ik een beetje blozend. De jongen glimlacht. “Ik heet Bill” zegt de jongen mysterieus. Ik kijk in zijn ogen maar die staan ook mysterieus. Ik kan er niks opmaken alleen dat zijn ogen ook heel mooi zijn. Even schrik ik van een flits. Gelijk erna hoor ik gerommel. Bill grijnst even. “Wil je wat drinken” vraagt hij. Ik knik. “Is cola goed” vraagt Bill. Ik knik opnieuw. Bill staat op en gaat naar de barman toe en besteld wat drinken. Ondertussen kijk ik de zaal rond. Veel mensen staan te praten, op de dansvloer zijn ook veel mensen aan het dansen. De zaal is werkelijk prachtig, je kunt de oude structuur heel goed zien. “Vindt je het hier leuk” vraagt Bill terwijl ik opschrik. “Ja, je kunt echt zien dat de oude structuur van de zaal er nog is” zeg ik terwijl ik het glas aan pak. Rustig drinken we allebei ons glas leeg. “Zullen we nog even dansen” vraagt Bill. “Ja, graag” zeg ik terwijl ik opsta. Bill staat ook op en schuift zijn stoel aan en loopt daarna naar me toe en pakt me handen vast en trekt me rustig mee naar de dansen vloer. Weer dansen we de hele vloer over, terwijl lichtflitsen soms de hele zaal voor eventjes verlichten. Het lijkt net op een avond waarvan je droomt als meisje. Maar helaas, het is 3 uur in de ochtend en ik moet naar huis. We nemen afscheid. Net voordat ik wegga neem ik nog een affiche mee omdat er volgende week ook een bal is waar ik zeker weer heen ga met de hoop dat ik hem dan weer zie.


Laatst aangepast door LoveAndDeath op zo sep 06, 2009 8:49 pm; in totaal 7 keer bewerkt
Automatic
Automatic
Beheerster

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Epe of onder Bill's bed

https://tokiohotelfansite.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

The Vampire Ball [Hfd 05] Empty Deel 2

Bericht van Automatic do aug 27, 2009 2:20 pm

Ik wordt in een koets naar huis gebracht, onderweg denk ik aan Bill. Het is een knappe jongen, sommige meiden vinden jongens met make-up niet echt leuk maar ik vindt het wel iets hebben. Het maakt hem mysterieus net als zijn ogen. Ik kon haast in zijn ogen wel verdrinken. Ik kijk uit het kleine raampje, regen druppels glijden over het raampje heen waardoor het beeld een beetje wazig word om door heen te kijken. De kleur van de natuur fleurt op door de regen, de bladeren van de struiken en de bomen zijn veel groener geworden, het gras is nu ook veel groener. Als het net geregend heeft ruikt het altijd heerlijk fris buiten. Meestal zet ik mijn ramen dan altijd wijd wagen los en mijn balkon deuren ook. De koets remt zachtjes en staat stil. Het deurtje wordt opgedaan, ik sta op maar pas wel op dat ik me hoofd niet stoot aan het lage plafon. Ik pak de meneer zijn hand vast en stap voorzichtig uit de koets. Ik bedank de mannen van de koets, dan rijden ze weg. Hier sta ik dan alleen voor mijn huis. Klein huis hoef je niet te zeggen, zeg maar een soort van villa. Ja, mijn ouders zijn rijk, maar mij scheelt het niet veel die rijkdom. Ik begin te lopen door de gigantische tuin heen. De tuin vond ik altijd al mooi. Toen ik klein was en met vriendinnetjes aan het spelen was kon ik me altijd goed verstoppen. Ik glimlach dat waren leuke tijden maar nu ik wat ouder ben moet ik naar school en andere dingen doen. Bij de voordeur aangekomen, draai ik hem voorzichtig van het slot af en open de deur, ik sta naar binnen en doe de deur achter mij dicht en draai hem op slot. Zo zacht als ik kan loop ik naar boven toe, bij mijn kamer doe ik voorzichtig de klinker naar beneden en open heel lichtjes krakend de deur. Licht gesnurk komt uit de kamer van mijn ouders. Ik loop mijn kamer binnen en sluit de deur daarna, ik zoek het licht knopje en doe het licht aan. Meteen wordt de hele kamer verlicht. Ik loop naar mijn kast en trek daar mijn pyjama uit. Met veel moeite krijg ik mijn grote jurk uit en trek mijn pyjama aan. Ik poets mijn tanden in mijn badkamer. Ik loop naar de balkon deuren en zet ze op een kiertje wel zo dat er niemand binnen kan komen. Ik loop richting mijn bed en kruip onder de wol. En langzaam aan zak ik steeds dieper in slaap en droom over Bill.
Automatic
Automatic
Beheerster

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Epe of onder Bill's bed

https://tokiohotelfansite.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

The Vampire Ball [Hfd 05] Empty deel 3

Bericht van Automatic do aug 27, 2009 5:25 pm

De volgende dagen verlopen traag. Ik zit met mijn gedachtes alleen bij Bill en het bal. Op school was ik ook veel afwezig en in me gedachtes verzonken. Hoe zo’n iemand je helemaal in zijn greep kan houden. Meerdere malen ben ik de klas uit gestuurd nablijven hoefde ik niet. Elke dag toen ik uit school kwam ging ik gelijk naar huis toe naar mijn kamer, dromend over die ene avond weer. Tijdens het eten zijn mijn gedachtes er ook niet bepaald er bij, ik denk nog steeds aan hem. Altijd als ik zijn gezicht op me netvlies zie voel ik kriebels in mijn buik. Iets in mijn zegt van dat ik hem weer zal zien op het bal, die elke week plaats vind. Over een paar dagen is het zover. Ook de volgende dagen verlopen traag, ik zit nog steeds met mijn hoofd bij hem en bij het bal. Dit keer doe ik een andere jurk aan. Het is eindelijk de dag van het bal. Ik wordt vroeg wakker zodat ik me jurk aan kan trekken en dat het naaimeisje het nodige nog kan aanpassen. Deze jurk is even mooi als de andere, hij is niet te opvallend maar toch mooi. Ik hoop zo dat hij me herkent. Natuurlijk gaan de uren weer traag voorbij, ik wacht met smart op me kamer op de koets die me naar het kasteel waar de bal word gegeven. “Kim, de koets is er eindelijk” zegt mijn moeder die de kamer in loopt. “Eindelijk” zeg ik blij. “Je ziet er werkelijk prachtig” zegt me moeder terwijl ze een rondje om me heen loop. Samen met het dienstmeisje loop ik naar beneden en stap voorzichtig in de koets. Weer kijk ik tijdens de rit naar buiten. De natuur is werkelijk prachtig. De koets stopt met rijden, we zijn eindelijk aangekomen bij het kasteel. Het deurtje gaat weer op en voorzichtig stap ik eruit. Rustig loop ik naar de ingang. De deur word open gedaan en ik loop rustig naar binnen. Weer wordt ik aangekeken door de mannen. Lichtjes verschijnt er een blosje op mijn wangen. Ik loop door de menigte heen, zoekend naar Bill. Per ongeluk loop ik tegen iemand op. “Sorry” zeg ik geschrokken. “Geeft niet hoor” zegt Bill. Kriebels verspreiden zich weer in mijn buik. “Wil je ook vanavond weer met me dansen” vraagt Bill terwijl hij mij zijn hand reikt. Ik knik en pak zijn hand vast. Samen lopen we naar de dansvloer en beginnen weer te dansen. Bill’s warme adem slaat in me nek. We dansen dicht tegen elkaar aan. *Bill POV* We dansen dicht tegen elkaar aan. Ergens heb ik de neiging om haar te bijten maar ik doe het niet, ze mag het niet te weten komen van wat ik ben. Kriebels overheersen in mijn lichaam. De hele week heb ik alleen maar aan haar gedacht, hopend dat ze zou komen. De tijd vliegt voorbij en ze moet naar huis toe maar eigenlijk wil ik helemaal niet hebben dat ze naar huis toe gaat, ze moet bij mij blijven. Ja, in zeer korte tijd ben ik verliefd op haar geworden. “Kunnen we wat vaker afspreken, want ik vindt het zo jammer om nu afscheid te nemen” vraag ik. Kim knikt. Uit mijn zak pak ik een papiertje waar ik toevallig al me nummer had op geschreven, ik geef het aan haar. “Bel maar wanneer je maar wilt” zeg ik. Met deze woorden nemen we afscheid. Kim stapt in de koets, de koets rijdt weg en verdwijnt uit mijn zicht. *Kim POV* Ik heb zijn nummer. Helemaal blij zit ik in de koets op weg naar huis. Maar de blijheid vergaat me snel, ik zie hem weer een week niet. Thuis aangekomen kruip ik snel in me bed en val in een rustige slaap.
Automatic
Automatic
Beheerster

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Epe of onder Bill's bed

https://tokiohotelfansite.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

The Vampire Ball [Hfd 05] Empty Hfd 04

Bericht van Automatic za sep 05, 2009 2:33 pm

De volgende ochtend wordt ik gewekt door licht dat mijn kamer binnenkomt. Zachtjes gaat de deur open en het kamermeisje komt voorzichtig binnen lopen, ze ziet dat ik wakker ben en glimlacht. “Het ontbijt staat klaar” zegt het kamermeisje. Met een slaperig hoofd knik ik. Ik leg de dekens van me af. Rustig stap ik uit mijn bed. Ik loop naar mijn kast en begin te zoeken naar een spijkerbroek en een leuk bijpassend truitje. Als ik ze gevonden heb loop ik naar mijn badkamertje, voorzichtig trek ik mijn pyjama uit. Langzaam trek ik mijn spijkerbroek aan en doe de knoop dicht. Ik doe een riem om. Daarna trek ik mijn bh aan. Ik pak mijn shirt en trek hem over mijn hoofd heen. Ik breng een klein beetje make-up aan. Als ik klaar ben loop ik naar beneden, ik loop rustig naar de keuken toe. Zachtjes galmt er een liedje door de ruimte heen. Als ik binnenkom kijk ik meteen naar de radio die zachtjes een liedjes speelt. De tafel staat vol met eten en drinken. Zonder enig lawaai te maken ga ik op een stoel zitten. Mijn ouders merken mij nog niet op en gaan rustig door met eten. Het gesmak vult bijna de hele ruimte. Ik pak een broodje uit de mand. Ik pak een mes en ga ermee door de boter heen. Ik smeer het op me broodje. Ik doe er hagelslag op, ik vouw de boterham dubbel en begin er hapjes van te eten. Nadat ik mijn boterham op heb maak ik er nog 1 en eet hem op. Ik drink nog wat melk en sta op en ga naar de woon kamer toe en ga op de bank zitten. Ik zet de tv aan, gepraat van de tv vult de ruimte. Ik zap door de programma’s heen, er is haast niks op tv. Tsja vind je het gek het is zondag haast nooit wat op tv. Ik doe de tv uit. Ik sta, op en loop naar buiten toe.
Automatic
Automatic
Beheerster

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Epe of onder Bill's bed

https://tokiohotelfansite.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

The Vampire Ball [Hfd 05] Empty Hfd 05

Bericht van Automatic za sep 05, 2009 5:21 pm

Rustig loop ik de veranda op, zachtjes hoor ik de vogels tsjirpen. De natuur is net weer ontwaakt. Het is zondag, morgen weer naar school helaas. Alsof je niks anders te doen hebt, dan allen maar leren. Je hebt dan wel een goede baan later maar toch blijft school saai. Mijn gedachtes denken weer terug aan gisteren, toen ik met Bill aan het dansen was. Het lijkt wel net of hij mijn gedachtes betoverd heeft, constant denk ik aan hem. In de klas kan ik ook echt niet meer anders denken dan aan hem. Hoe meer ik zie hem hoe vaker en meer ik aan hem denk. Je kunt zeggen, ik ben verliefd heel erg verliefd, als ik hem zie dan voel ik kriebels in mijn buik die vervolgens mij hele lichaam laten tintelen. Als ik in zijn ogen kijk, dan zie ik niks anders dan mysterieus, alsof hij niet wilt laten merken wie hij van binnen is. In zijn ogen verdrink ik haast, zodra ik in de zijne kijk word ik warm van binnen. Ik loop weer naar binnen en loop weer naar mijn kamer, weer een hele week vervelen, het enig wat ik wil is naar dat bal toe en naar Bill. Zuchtend zet ik de tv aan, op een saaie zender. Weer vult het gepraat van de tv de ruimte. Ik ga rustig weer op mijn grote bed zitten, een tijdje staar ik om me heen en naar de tv maar wat er op is boeit me niet veel. Beelden van gisteren schieten voor mijn netvlies langs uren heb ik op bed gelegen of gezeten zonder iets te doen alleen denkend aan hem en aanstaande zaterdag avond. Weer ging ik een lange week en trage week tegemoet, dinsdag kwam een vriendin langs, hopend wat los te krijgen van waarom ik zo stil ben. Veel loslaten doe ik niet want ik wil niet hebben dat ze hem gaan zoeken en dat ze hem dan inpikken. Ze mogen hem pas zien als hij mij vriendje is. Maar dat zal niet zo snel gebeuren want we kennen elkaar pas net. Over een paar dag ga ik weer een nieuwe jurk laten maken of kopen want ik wil dat Bill me wel herkend en natuurlijk met me danst. Donderdag avond ben ik bezig met mijn jurk te laten stellen voor zaterdag. Want anders is die me te groot en dat wil ik niet. Na een uurtje staan zit de jurk eindelijk perfect. Ik loop naar de spiegel en bekijk me zelf, werkelijk wat ik me voorstelde. Voorzichtig doe ik mijn jurk uit en leg hem voorzichtig over een stoel heen. Ik trek mijn pyjama aan en poets mijn tanden. Ik kruip in bed en val met een glimlach inslaap.
Automatic
Automatic
Beheerster

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Epe of onder Bill's bed

https://tokiohotelfansite.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

The Vampire Ball [Hfd 05] Empty Re: The Vampire Ball [Hfd 05]

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum