TokioHotel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Berlin Ink [intro + Hfd 01]

Ga naar beneden

Berlin Ink [intro + Hfd 01] Empty Berlin Ink [intro + Hfd 01]

Bericht van Automatic do sep 10, 2009 11:49 am

intro

Een meisje is dol op tatoeëren en is erg creatief met tekenen. Zelf heeft ze geen tattoo’s maar wel piercings. Ze gaat werken in een tattooshop ergens in Berlijn. Ze doet met plezier dit werk. Ze heeft al veel beroemde mensen getatoeëerd. Met veel daarvan is ze goede vrienden geworden. Naast haar werk in de tattooshop woont ze bij haar ouders. Ze is dan een gewoon meisje van 19 jaar oud. Ze heeft haar diploma op zak. Ze heeft een leuke vriendengroep. Ze is een beetje fan van Tokio Hotel. Vooral van Gustav. Op een dag is ze aan het werk in de shop. Totdat ze krijgt te horen dat ze een van haar idolen van Tokio Hotel mag tatoeëren. Ze heeft er echt onwijs veel zin in. De volgende dag ziet ze de jongens van Tokio Hotel binnen komen. Het blijkt dat ze Gustav mag tatoeëren. Terwijl ze bij hem een tattoo zet raken ze aan de praat en springt er een vonk over. Ze besluiten om een keer uit te gaan. Zal hier een relatie uit komen of blijven ze gewoon vrienden.

Deel 1

*Kim POV* Vandaag weer werken ik heb er echt zin in. Ik pak snel mijn spullen ga op weg naar de tattooshop genaamd Berlin Ink. Daar werk ik samen met een paar vriendinnen. Ik heb erg veel mensen getatoeëerd onder andere Bushido, Romeo van Cinema Bizarre en Yu ook. Piercings zetten doe ik ook. Zelfs heb ik er een paar. Eentje in mijn tong, eentje onder me lip en eentje in me navel. Tattoo’s zelf heb ik niet. Ik kom aan bij de tattooshop en ga naar binnen zo te zien is Pamela er ook al. We geven elkaar een knuffel. Ik pak daarna de agenda en kijk wie er allemaal vandaag aan de beurt is. Niet veel bijzonders. Niet elke dag komt er even een beroemdheid langs van ik wil een tattoo. De eerste klant komt binnen. Hij komt naar me toe lopen. Het is een jongen van in de 30 schat ik. “Ik wil graag een tattoo laten zetten, Ik heet Mike McBridge” zeg de man. “Oke bij wie wilt u hem laten zetten en heeft u ook een idee wat voor een tattoo” vraag ik. “Ik had gezegd dat ik bij Kim wou laten zetten” zegt Mike. “Dat ben ik” zeg ik. Hij legt een schets van wat hij ongeveer wilt neer op de toonbank. Ik bekijk de schets. “Zal ik hem iets voor u aanpassen” vraag ik. “Graag” zegt Mike. Ik maak er een soort van eigen draai aan te geven en kom op een zwaard uit met een roos. Ik laat hem aan Mike zien. “Die is echt mooi” zegt Mike. Blij dat hij hem leuk vindt. “Waar wil je hem hebben” vraag ik. “Op mijn arm” zegt Mike. Ik loop naar een bankje en leg daar overtrek papier neer en begin het over te tekenen. Mike die ondertussen al is gaan zitten op de bank en kijkt mee. Ik leg het papier op zijn arm en begin het weer opnieuw te tekenen maar dan op zijn arm. Als ik klaar ben vraag ik “Is die zo goed of moet die op een andere plek”. “Nee, zo is die goed” zegt Mike. Ik doe plastic handschoenen aan. Pak het apparaat en begin voorzichtig de lijnen te tatoeëren. Ondertussen vraag ik hem dingen om hem een beetje bezig te houden zodat die niet te veel pijn heeft. Nu nog de kleur en dan ben ik klaar. Na een uur ben ik klaar met de kleurtjes. Ik veeg de overblijfselen van de kleur weg en laat hem het bekijken. “Dat is prachtig zo wou ik hem precies hebben” zegt Mike. Ik grijns. Hij betaald en gaat weg. Ik ga weerbij de toonbank staan en kijk wie er nog verder aan de beurt is. De telefoon gaat, ik neem op. “Met Tattooshop Berlin Ink u spreekt met Kim” zeg ik. “U spreekt met Gustav Schäfer” zegt de man aan de telefoon. Mijn ogen worden groot, de Gustav Schäfer de drummer van Tokio Hotel. “Ik wou graag een afspraak maken voor een tattoo laten zetten” zegt Gustav. “Uhm ja is goed” zeg ik. “Wanneer is er nog plek” vraagt Gustav. Ik blader de agenda door. “Ah, we hebben overmorgen de 10de een plek vrij rond 1 uur ’s middags kunt u dan” vraag ik. “Jep dan kan ik en ik wil graag door Kim, ik bedoel jou getatoeëerd worden omdat ik gehoord dat je er goed in bent” zegt Gustav. “Oke dan is het geregeld” zeg ik. Ik zet hem neer in de agenda. “Het is opgeschreven dan zie ik u overmorgen” zeg ik. “Tot ziens” zegt Gustav. “Tot ziens” zeg ik. Gustav hangt op. Versteend blijf ik even staan. Ik mag Gustav Schäfer tatoeëren. “Kim is er iets” vraagt Pamela. “Ik ga de 10de van deze maand Gustav Schäfer tatoeëren” zeg ik. Meteen pakt Pamela me vast en we beginnen te gillen niet hard maar toch. “Ja, hoor ze gillen weer de gillende keukenmeiden” zegt Axel. Hij grijnst. “Dus Kim je gaat Gustav tatoeëren en dat wou je wel graag hen ontmoeten” zegt Axel. Ik knik blij. De dag verloopt verder soepel en ik sluit af en ga naar huis met een grote grijns op mijn gezicht.
Automatic
Automatic
Beheerster

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Epe of onder Bill's bed

https://tokiohotelfansite.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum